Zaloguj się

FAQ

FAQ - PYTANIA I ODPOWIEDZI

FORMY PŁATNOŚCI, RODZAJE WYSYŁEK, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ITP.
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym pytaniu:


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email lub telefonicznie.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt – skontaktuj się z nami drogą email lub telefonicznie
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta (zakładka „MOJE KONTO”) będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. W przypadku gdy informacja o stanie realizacji Twojego zamówienia do Ciebie nie dotrze – skontaktuj się z nami.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na podany w zamówieniu adres email informacje z potwierdzeniem zamówienia – wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Przesyłkę nadamy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od chwili zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym. Na zapłatę za zamówione towary oczekujemy przez 7 dni. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Czas otrzymania paczki zależy od dwóch czynników:

  1. termin wysyłki z naszego sklepu (max 2 dni liczone od otrzymania zapłaty)
  2. czas dostawy (1-3 dni w zależności od wybranej formy dostawy)

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska inPost,
  • paczkomaty InPost (paczki do 10 kg).

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata, przesyłka za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi zazwyczaj kilkanaście złotych.


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • zwykły, tradycyjny przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem – przy odbiorze przesyłki,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line za pośrednictwem PayU lub PayPal).

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w terminie 7 dni od zapłaty (wymagana jest przedpłata – nie prowadzimy kasy gotówkowej).


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. Kod rabatowy zazwyczaj można wykorzystać tylko raz, kodów też nie można łączyć.


Co to jest przechowalnia (moje ulubione produkty)?

Przechowalnia (moje ulubione produkty) to miejsce, do którego możesz dodawać produkty nad którymi się zastanawiasz, a decyzję o ich zakupie chcesz podjąć później. Aby dodać produkt do ulubionych – kliknij ♥
Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja „Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami lub anuluj zamówienie samodzielnie – opcja dostępna w zakładce „MOJE KONTO”


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub do paczkomatu InPost, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.


Jaki jest termin przydatności produktu do użycia?

Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają termin przydatności do użycia – wynosi on zazwyczaj 24 miesiące od daty produkcji. Dokładne informacje o w/w terminie znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia terminu przydatności. Jest to podstawą do zgłaszania ewentualnych reklamacji.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar musi być nowy, nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu (oryginalnie zaplombowanym) z jego całą zawartością.